Saturday, August 27, 2011

mama, nak kerongsang raya!



Heee...

Tengah hari semalam, parcel dari Msia selamat tiba.

Phew, after 11 days!

lama kan? cuz gune mel udara. kalau pos express cepat la sket sampai, within a week. tapi harga pown 'boley tahanla', rm200+ for parcel yang 3kg+. makanya, kalau nk save banyak, guna la mel udara, parcel aku dalam rm90 je.

hilang jap ketensenan mencari article yang xbertahap tu bila tgk tulisan mama d kotak.
kui kui kui. =P Macam biasalah kalau da dapat parcel time2 cenggini, mesti da boley teka apa isinya.

Al confirm, baju and kueh raya!

Hepi dapat parcel sampai ngangkut balik umah pown xtrasa beratnya. *aku rasa housemates aku pown macam tu, dpt parcel tgh hari, ptg da g amek. semangat! pastu sengih2*.

So, mama bagi surat. Abah signed, mama signed, *kapal layar, haha*, pastu mama tulis Selamat Hari Raya ad bling bling. Rasa bersalah ler tu x anta kad raya~ Pape la mama, kakak layankan aja. Baek ad dari tak de langsung.

Baju raya?

Ada la..

Cakap sal baju raya kang, ingat nak raya la plak, walhal posa berbaki lagi nie.
owh! cakap sal nie, aku pown kol la mama, tanya sket2 sal baju2 tu, bila kat mana, harga brapa, and guess what, rupanya, mak cik n pak cik kastam OZ nie buang tag harga kat baju2 aku. adei, macam pelik tapi aku n mama layan gelak j la sebab xtau apa motif dyorang buang tag harga tu.

cop!

aku still rasa mama ad missing sumtin.

-
-
-
-
baju and tudung

kueh raya

contact lens

pes ayam madu

'clean anchovy'

surat..

erm...

lagi?

ad lagi nie..


owh.
hahaha

kerongsang!

mama lupa kerongsang.

mama nak kerongsang raya!!!!

*pakai tudung belit2 la pasni, xd kerongsang raya * =P



*excited sgt sampai lupa nk snap gambar parcel yg mungkin parcel terakhir dari mama b4 aku balik. owh silly me~! *



[tibe2 buang tabiat masak malam2, masak telor merah. teringin gler weyh and aku rajin sekejap sebab aku hepi. TQ mama!]









No comments: