Friday, March 18, 2011

cikgu shida! suke?


Fuh sejuk tangan.

Baru lepas ngomen dekat Hot.fm fan page di fb!


Cuba teka aku komen ap....






................





AKU KOMEN PASAL CIKGU SHIDA!!!!!!




Aku xkira! Aku dah xtahan! Biarlah dekat fb tu manusia2 dok puji dy melambung pown, aku tetap jugak nak komen.

Nekad!

Tapi aku komen berpada-pada lah. Bukan emo xtentu pasal kat situ. Adab mengomen. Biarlah di jaga.




So far, kawan2 aku, adek2 aku, family aku, xd sorang pown antara kami yg kuar statement mcm nie

Best gila cikgu Shida nie!!

Bestnya kalau ada cikgu shida nie kat skola!!

Bestnya kalau dpt kakak macam nie!!! * nie kalau adek aku sebut, mau aku kepak kepala sorang2!*



Yang ada Cuma:

Kenapa dy macam nie?

Apa yang dy fikir time wat vid mcm nie?

Dy mmg xtau malu ke?

Kenapa dy nie confident lebeyh sgt?



Wallahualam.

Aku pown xleyh nak jawab pape except wat mulot 0oo0o

Aku tak de kuasa psychic yang nak baca mind cikgu shida dan ‘kipas susah mati’ beliau.

Kalau ad, dah lama aku buat!


Jangan salah faham.

Aku xbenci cikgu shida. Aku Cuma kasihan..

Sebagai seorang perempuan. Kita wajib punya malu sebab ia perisai wanita.


Dari bertudung jadik bukak tudung. Dari nampak muka sahaja depan skrin dah develop ke berjoget.

Owh!

I seriously dun think it is funny at all.

Even my youngest 12 years old brother dislikes it. He never ask me to replay the videos.


Jap!

Aku pown bakal guru

An English teacher to be.

But still rasa xperlu sampai wat video berjoget, bermekap dan berfesyen sedemikian rupa.

Banyak lagi teaching aids yang ada di you tubes.


After all, cikgu shida is a great teacher!

Her confidence. Her creativity. I adore that. Just no more vid please.....

Kita.. orang Islam.

Ada dos and don’ts.

Siapa tetapkan?

Allah the all mighty!

Nak lawan hukumnya?

Ad bran?

Dats y I don’t laugh at your vids.

kamu sedara seagama saya dan dengan itu saya malu untuk kamu.

2 comments:

nadia mustafa said...

peminat setia disini~ heeee

sesungguhnya beliau tidak nampak apa yang umat islam yang beriman nampak. Kalau beliau nampak, sudah tentu beliau takut melakukan dosa. Cuma kesian pada dia, menerima kutukan drpd ramai orang. Dan yang nyata kita benci pada perbuatannya bukan orangnya. Sama-sama doakan dia dapat hidayah.insyaAllah

z.e.t.t.y said...

kesian sebab dy tidak tahu sebab mengapa di kutuk. bukan cemburu pada bakat yang di anugerahkan cuma kalau di channel kan pada jln yg btol. lebeyh bermanfaat. insyallah.