Friday, March 18, 2011

i promise not to do it again!


Di saat aku menulis entri nie, kak mar, ju dan nafis baru je kluar rumah untuk ke klas.

Memang kitorang akan kluar paling lewat 45 minit b4 klas if xde kereta and kena naek public transport. Tunggu tren. Naek tren. Tunggu bas. Naek bas. Tunggu kaki. Naek kaki. Pastu sampai..

Dan aku...

Erm

Aku...

Aku xpergi kelas.

*mengecilkan diri*



Atas alasan:

1) sakit kepala kowt

2) outfit tak kena

3) xsempat breakfast sedap

4) berkabung dengan pemergian Pdod

5) kelas jauh, block Z



hee..canggih tak reasons?

Frankly, I am not a good mud today. It is not aku ‘perajakan’ sangat mud aku tu tapi biler datang feeling berat giler macam nie, aku memang rasa xbest lah.

Kalau aku ke klas pown, baru seminit lecturer bukak mulut, aku dah off task. Lecturer sowh diskus, aku terkebil2. Dy sowh jot down several points, aku p conteng2 buku dan dy bg rehat 10 minit, aku rasa macam nak lari balik!

Owh tidak! Tidakkkk!!!

To pretend that you are actually learning for almost 3 hours is like the hardest thing to do.

Macam cicak telan kapur dah rasanya muka tu.

Lagi satu, time aku lapar giler, memang muka akan transparent habis! Tengok orang pown dah rasa nak makan sebab aku memang jenis xleyh tahan lapar lama2. Perut koman

Eh!

Kesimpulannya, aku start hari aku dengan sumtin yang xbaek which tak ke kelas. Huhu

Please...hari ini sahaja!

Janji!

Ok lah, aku nak make full use of my 3 hours. Malas nak g tdo balik even kepala dah macam ad giant rock. Berat semacam! Alang-alang dah bangun, baek wat keje kan. After all, I believe there must be reasons why Allah give me this feeling today. The feeling of extreme laziness!

Eh serious la. Tengok la nanti. Once I have figured out the ‘reasons’, I will tell you guys!

p/s muka transparent: whatever your feeling is, memang leyh detect through your facial expression. Cuz, it is transparent that people can see through it! In simple words, xreti kaver muka! =P

2 comments:

nadia mustafa said...

zetyyyyy jgn tak pegi klasss~ =) pesanan penaja ye disini~ heee

z.e.t.t.y said...

hehe baek mak!